1/5/09

πεθαίνω

.
αγκομαχώ, αναπαύομαι, αναπαύομαι εν Κυρίω, απέρχομαι, αποβιώ(-ώνω), αποδημώ + εις Κύριον / εις τόπον χλοερόν, αποθαίνω, αποθνήσκω, αποκοιμιέμαι (-άμαι, -ούμαι, -ώμαι), αποτελειώνω, αποχαιρετώ τη ζωή (-τον κόσμο), αφανίζομαι, αφήνω τη ζωή (-τον κόσμο), βασανίζω, βασανίζομαι, βγάζω την ψυχή (-νοκ άουτ), βγαίνω νοκ άουτ, βλέπω τον άγγελό μου, γουστάρω, διαλύω, διαλύομαι, δύω, εγκαταλείπω τη ζωή (-τον κόσμο), είμαι ενόψει του (μοιραίου) τέλους, εκδημώ (εις Κύριον), εκλείπω, εκπνέω, εξαντλιέμαι (-ούμαι, -ώμαι), εξαντλώ, εξασθενώ, εξοντώ (-νομαι, -νω), επέρχεται το + μοιραίο / τέλος, επιθυμώ διακαώς, επίκειται το + μοιραίο / τέλος μου, έφτασε / φτάνει + η στερνή μου ώρα, θανατώνω, θνήσκω, καλειά, καλιά, καραγουστάρω, καταβασανίζομαι, καταβασανίζω, κατακουράζομαι, κατακουράζω, καταλήγω, καταπονώ, καταστρέφομαι, καταστρέφω, καταταλαιπωρούμαι, καταταλαιπωρώ, κατατυραννώ, κατεξαντλιέμαι (-ούμαι, -ώμαι), κατεξαντλώ, κλεί(ν)ω τα μάτια, κόβεται / κόβω + το νήμα της ζωής μου, κοιμάμαι (-ούμαι, -ώμαι), κοιμάμαι τον αξύπνητο, κοιμώμαι εις Κύριον, κουράζομαι, κουράζω, λαχταρώ, λιμοκτονώ, λιώνω, λύνομαι, μεθίσταμαι εις τας αιωνίους μονάς, μένω + ξερός / στον τόπο / τέζα, με παίρνει ο Χάρος, μεταναστεύω στον άλλον κόσμο, μου βγαίνει η ψυχή, μυρίζει λιβάνι, ξεθεώνομαι, ξεθεώνω, ξεκαρδίζομαι, ξεψυχώ, παλεύω με το Χάρο, παραδίδω / παραδίνω + την υστάτην πνοήν / την ψυχή / το πνεύμα, πάσχω, παύω να υπάρχω, πάω, πεντανόστιμο, πονάω (-ώ), πνέω τα λοίσθια, ποθαίνω, σβήνει η φλόγα της ζωής μου, σβήνω, σκοτώνομαι, σκοτώνω, σπαρταρώ, σφαδάζω, σώθηκαν + οι μέρες μου / οι ώρες μου, ταλαιπωρούμαι, ταλαιπωρώ, τα κακ(κ)αρώνω, τα παίζω, τα τινάζω, τελειώνω, τελευτώ, (ξε)τρελ(λ)αίνομαι, (ξε)τρελ(λ)αίνω, τρεμοσβήνω, τρώω τα ψωμιά μου, υποφέρω, υποκύπτω + στα τραύματά μου / στο μοιραίο, φεύγω (από τη ζωή), χάνομαι, χαροπαλεύω, χτικιάζω, χύνω, ψοφάω (-ώ), ψυχομαχώ, ψυχορραγώ
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: