3/11/09

θέλω

.
αγαπάω / αγαπώ, αιτούμαι, αναζητώ, αξίζω, αξιώ, αξιώνω, απαιτώ, αποζητώ, αποθυμώ, βάζω στο μάτι, βάλε, βούλομαι, γλείφομαι, γουστάρω, γυρεύω, γυρεύω + με το κερί / φυρί-φυρί, δέχομαι, διατίθεμαι, δίδω / δίνω + τη συγκατάθεσή μου / τη συναίνεσή μου, διεκδικώ, διψάω / διψώ, δοκιμάζω, δώσε (φύλλο / χαρτί), είμαι άξιος, εκζητώ, εννοώ, επιδιώκω, επιζητάω / επιζητώ, επιθυμεί + η καρδιά μου / η ψυχή μου, επιθυμώ, επιχειρώ, εύχομαι, εφίεμαι, έχω + ανάγκη / βάλει στο μάτι / βλέψεις / (τη) διάθεση / λαμβάνειν / όρεξη / (σαν / την / ως) πρόθεση / (σαν / ως) σκοπό / (σαν / ως) στόχο, ζητάω / ζητώ, κάνω + κέφι / όρεξη, καταλαμβάνομαι / κυριεύομαι + από επιθυμία, (δια)κατέχομαι από την επιθυμία, κυνηγώ, λαχταρώ, λιγουρεύομαι, λιμπίζομαι, λιξεύω, με καταλαμβάνει + η δίψα / η επιθυμία / ο πόθος [κ.ά], μου + αξίζει / απομένει / κάπνισε / λείπει / παίρνει / πρέπει / χρωστάς [ / χρωστάει κ.ο.κ.], νοσταλγώ, ονειρεύομαι, ορέγομαι, παίρνω, παραδέχομαι, πεινάω /πεινώ, περιμένω (ρέστα), πληρώνομαι, ποθώ, προσδοκώ, προσπαθώ, προτίθεμαι, προϋποθέτω, ρέγομαι, ρίξε (φύλλο / χαρτί),  σκέφτομαι, σκοπεύω, στέργω, στοχεύω, στρέγω, συγκατατίθεμαι, συναινώ, συμφωνώ, τραβά(ει) + η καρδιά μου / η όρεξή μου / η ψυχή μου, τρέχουν τα σάλια μου, υπογράφω, υπολείπεται, χαλεύω, χρειάζομαι, ψάχνω
.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά υπέροχη ηλεκτρονική ιστοσελίδα!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβω...

Βιβή Κακοπούλου είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Μπραβο*