9/11/09

παρατηρώ

.
αγκαλιάζω με το μάτι, αγναντεύω, αισθάνομαι, ακούω, αναντρανίζω, αντιλαμβάνομαι, αντιλέγω / αντιλέω, ατενίζω, βιγλάρω, βιγλίζω, βλέπω, βυθίζω το βλέμμα, γυρίζω + προς / τα μάτια μου προς / το βλέμμα μου προς, διακρίνω, διαπιστώνω, ελέγχω, εξετάζω, επιπλήττω, επιτιμώ, εποπτεύω, εστιάζω + την προσοχή μου / το βλέμμα μου, ετάζω, θεώμαι, θεωρώ, θωρώ, κάνω + μπανιστήρι /  παρατηρήσεις, κατακρίνω, καταλαβαίνω, κατοπτεύω, κιαλάρω, κοιτάζω / κοιτάω / κοιτώ, μαλώνω, μελετάω / μελετώ, μπανίζω, μυρίζομαι, μυρίζω, νιώθω, νογάω, ξεχωρίζω, παίρνω + είδηση / κάβο / νόγα / πρέφα / χαμπάρι, παρακολουθώ, περιεργάζομαι, προσέχω, προσηλώνω + τα μάτια μου / το βλέμμα μου, ρίχνω + ένα βλέμμα / μια ματιά, σηκώνω + τα μάτια μου προς / το βλέμμα μου, σημειώνω, σκέφτομαι, στρέφομαι προς, στρέφω + τα μάτια μου προς / τη ματιά μου προς / την προσοχή μου προς / το βλέμμα μου προς,  συνειδητοποιώ, σχολιάζω, τεντώνω τα μάτια, την λέω, τηράζω / τηράω / τηρώ, τσεκάρω, υποπίπτει στην αντίληψή μου, χαζεύω, ψέγω
.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρε φιλε τι γραφεις

Unknown είπε...

.

Unknown είπε...

Τελιο thanks

eeesma είπε...

εξαιρετικό, ευχαριστώ πολύ

Unknown είπε...

Τέλειο! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!

Ανώνυμος είπε...

Ελλα μου νται