2/12/09

εγκρίνω

.
αναγνωρίζω, αναγνωρίζω ως + αξιέπαινη / αξιέπαινο / έγκυρη / έγκυρο / καλή / καλό / ορθή / ορθό / σωστή / σωστό, ανταποκρίνομαι (θετικά) σε..., αποδέχομαι, αποφαίνομαι ύπερ [+ γενική], αποφασίζω ύπερ [+ γενική], ασπάζομαι, βάζω την υπογραφή μου, δέχομαι, δίδω / δίνω + την έγκρισή μου / την ευλογία μου / τη συγκατάθεσή μου, εγκολπούμαι, είμαι + σύμφωνη με... / σύμφωνος με... / της ίδιας γνώμης με..., εναγκαλίζομαι, ενστερνίζομαι, επαινώ, επιδοκιμάζω, επικροτώ, επικυρώ, επικυρώνω, επισημοποιώ, επισφραγίζω, επιτρέπω, επιψηφίζω, ευλογώ,  θεωρώ + αξιέπαινη / αξιέπαινο / καλή / καλό / ορθή / ορθό / σωστή / σωστό, καθιστώ + έγκυρη / έγκυρο, ομογνωμονώ με..., ομοδοξώ με..., ομοφρονώ με..., ομοφωνώ με..., παραδέχομαι, προσυπογράφω, προσχωρώ σε..., συμμερίζομαι, συμπλέω με..., συμφωνάω / συμφωνώ με..., συνυπογράφω, τάσσομαι υπέρ, υιοθετώ, υπερψηφίζω, υπογράφω (και με τα δυο μου χέρια), χαιρετίζω, ψηφίζω (υπέρ)
.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Υοθετου τι σημενη μεχρι σημερα υοθετου κανου συμφωνιες να μεγαλωσου τους καταστρεφου τους κακοποιου ενα μωρο σαν τα αλλα που ετρεχα να πεζω να τρεχω κρυφτο τα αλλα γιατι μου τα εκανα μωρο των χωραφιων να με κακοποιου να με εγκαταληπου